4.22.2012

sunday signs



jag har ofta önskat att jag valde teckenspråk som ett av 
de språk där på vår gymnasieskolas lista.

som när jag för ett tag sedan såg två människor samtala på
en parkbänk. som en stilla dans, ett så vackert ordlöst språk, 
men alldeles tydligt minst lika fullt av nyanser.

som nu; 




jag spelar dem samtidigt.
då är det en bit in som att han spelar,
~ & hon bara lyssnar.
och jag njuter.






vacker söndag till Er.



±


{paul mccartney’s 'my valentine'}

{modell: lina lindholm}
{make up & hår : josefin madsen ljungqvist}
{© hannah lemholt photography | spira s/s 12}





2 kommentarer:

  1. älskar dig & dina ord min finaste.
    din s

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj bilderna är så vackra så jag vet inte vart jag tar vägen. Underbart!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...