4.03.2012

soul


fiskade upp ett paket ur brevlådan i dag
och trodde det var till mannen aka födelsedagsbarnet.
men det var till mig. och det var det helt fantastiska
halsbandet bhavisya, skickat från sussi som har soul of maïa,
~ & som sitter i drömateljé med min finaste vän sara. 
åh. vissa människor är bara så obeskrivligt underbara.


bred ut dina vingar och fullfölj dina drömmars mål
anas inristat på labradorit-hängets baksida.
kan det bli bättre? 
ett stråk av gult & det bästa av budskap.
idag till jeans & vit blus som det vips liksom blir något av.
och jag känner mig plötsligt fin, i mat & blomstök.
det finns tydligen smycken med själ. 


sussi, ~ jag finner inte riktigt orden. 
men bered Dig på pusskalas när jag invaderar Er.


tack. 



{blus ~ favoriten sara, spira | halsband bhavisya, soul of maïa}


lillasyster & sebastian lagar lasagne till 
en massa människor nere i köket, det börjar dofta fantastiskt. 
noël springer persiljeärenden och sallad är jag anförtrodd att göra. 
jag tror att mama & papa är på väg med vitlöksknoppar.
här ska det korkas upp amarone & kavlas upp ärmar,
firas en 36e födelsedag och bredas ut vingar och skratt.  


{sällsynt art i dessa vatten / fishmouth}


{födelsedags-camelia till en man med gröna fingrar}






hoppas Ni har en fin början på Er vecka, 
~ vi ses snart igen. 


kärlek. 






7 kommentarer:

  1. Man blir glad av fina paket!
    Måste ösa beröm över dig för bilden av killen! jag är inget vidare på att finna ord... men den är så intressant på så många sätt; färgerna, bakgrunden, hur han vänder blicken. Hans fantastiska mun. Hans fantastiska armar och framför allt - DIN BLICK!

    Var inne på din hemsida tidigare i dag. Den är outstanding! Blir glad!

    Önskar er en härlig måltid nu allesammans.

    Kram!
    /Olga

    SvaraRadera
  2. ...just det! ser också att du softat honom i ansiktet och det är en såååå bra effekt mot den ruffa bakgrunden.

    <3 hoppas du ser ett HJÄRTA här till höger

    SvaraRadera
  3. Åhhh vilken lycka- jag har själv ett med gröna stenar;) Älskar deras smycken! Kram

    SvaraRadera
  4. Underbara smycke och vilken vacker text. Så fint.

    Kramar
    Katarina i Norr

    SvaraRadera
  5. Hipp hipp hurra! Och halsbandet! Som gjort för dig.

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...